tisdag 6 oktober 2009

Ocensurerat Islamsex

För det är väl dom flesta vill ha? Undrar över? Hur ser det ut? Hur muslimer gör det? Fantiserar? Jag kan slå vad om att mina vänner har dressupnight burka style där deras män våldtar dom och låtsas att det är jag. På ett kul sätt!! Jag fattar det. Jag uppmuntrar rollspel, whatever makes you feel good liksom.
Den här bloggen handlar om mig, så det är inte så att ni kommer få någon slags facit på Islam och sex. Däremot får ni mitt Islam och mitt Sex. Ja, ocensurerat.
Jag är född i Sverige, jag är svensk. Jag har behov, både av sex och att diskutera sex och ja jag är lite av en exhibitionist.
Så det här bloggandet är mer än perfekt upplägg för mig, där jag kan ta upp ämnen som jag annars inte riktigt får snacka om.
Fördomsfolket kan stilla sina hästar liten stund till, jag kan prata med min man (ja, jag är gift) om sex utan problem, bara inte så många fler än så. Jag tycker det blir för personligt på ett sätt att prata med vänner, för dom känner mig. Dom känner min man, jag behöver inte plantera bilder i deras huvuden, som dom gör i mitt! :D
Visst, jag tycker det är kul att höra om kompisars sexliv, ingen fara, men ibland kan jag sitta på parmiddagar och tänka om min kompis pojkvän: Jag vet exakt hur stor penis Erik har och vart han hade den sist.
Anyways! Tur för Erik att den är stor! ;)

Ok, så kanske inte bara kompisars killars kukstorlekar som min blogg ska handla om! Mitt liv i övrigt kommer säkert också att tas upp. Kul är det i alla fall att ha börjat blogga som jag tänkt göra så länge!

1 kommentar: