fredag 9 oktober 2009

See the idiot walk



Vet faktiskt inte om det var han, men han var väldigt lik i alla fall. Dessutom blängde han åt mitt håll vilket gjorde honom ännu mer suspekt. Snubben som rasseflippade ur helt och hållet för att några tjejer inte ville ta honom i hand. (Vem är så osäker att dom tar det så sjukt personligt?!?)
Så han står på perrongen och försöker verkligen att titta på någon annan men kan inte, och till slut lägger han ner hela subtilitetsprojektet och bara stirrar rakt på mig.
Bara för att du inte kan se mig betyder det inte att jag inte kan se dig!
Haha, samtidigt verkade han sjukt nervös. Jag tycker det är väldigt roligt med hysteriska män. Jag tycker det är väldigt roligt med alla Carl Hamiltons.
Fastän det blev världens diskussion kring detta på teve och medier som att det egentligen fanns ett rätt och fel, och vem skulle egentligen rätta sig efter vem? (well dööh!) Hur som helst, så gjorde han sig till en väldigt löjlig karaktär som var svår att identifiera sig med. Vilket gjorde det lättare för alla andra att identifiera sig med varandra, vi tycker alla att snubben är en idiot, yeay vi har hittat en gemensam punkt. Väldigt väldigt förenklat såklart men på ett sätt tror jag att det är bra att vädra idioterna, det är så vi rör oss framåt! Mot tolerans och jämlikhet för alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar